środa, 25 stycznia 2017

Kolejnym produktem o którym warto wspomnieć jest kolektor firmy" ISANA young" .Producent zapewnia nas, że w prosty sposób można zamaskować zaczerwienienia,wypryski i niedoskonałości. Jednocześnie  produkt posiada substancje zwężające pory i wysuszające wypryski. Korektor zawiera specjalny rdzeń, który zawiera substancje czynne działające antybakteryjnie.


Wszytko przedstawia się bardzo ładnie. Produkt w sztyfcie, ładne białe opakowanie, bardzo przystępna cena (7,99 zł- Rossmann) ale czy w użyciu równie dobry ?

Produkt bardzo zawiódł moje oczekiwania. Z pewnością nie nadaje się on pod oczy. Trudno jest znaleźć odpowiedni jasny kolor po przez co kolektor tworzy na mojej twarzy żółte plamy. Pomimo tego, że ma on mocne krycie jest bardzo widoczny co nie wygląda estetycznie. Niestety moim zdaniem pomimo ładnego zewnętrznego wyglądu produkt jest kitem kosmetycznym.


A co wy sądzicie o tym produkcie ?

13 komentarzy:

  1. Witaj ponownie :) Miło mi, że dołączyłaś do obserwatorów mojego bloga :) Przy okazji chciałabym Ci doradzić abyś dodała również u siebie zakładkę "Obserwatorzy" aby można było również Ciebie zaobserwować :) G+ dodawanie do kręgów to troszkę co innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za rade. Zmiany już zostały wprowadzone :)

      Usuń
  2. Uwielbiam,ale punktowo na wypryski :) Obserwuję przez Google +, ale wolałabym tak jak Aknezz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rade. Możliwość zwykłego obserwowania już jest :) Zapraszam !

      Usuń
  3. Nie używałam i pewnie pi Twojej recenzji już raczej nie będę chciała go wypróbować, wiec cieszę się ze tutaj trafiłam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, będzie mi miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się ciesze i zachęcam do pozostania ze mną na dłużej :)

      Usuń
  4. Dawno nie używałam korektora.
    Nie wiedziałam, że Isana ma taki produkt, chyba się po niego wybiorę :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat u ciebie się ten produkt sprawdzi. Również zapraszam do obserwacji :)

      Usuń
  5. Swego czasu używałam korektorów jednak nie tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam go ostatnio kupić, dobrze, że tego nie zrobiłam.
    Obserwuję!
    Mam nadzieję, że pomożesz mi i poklikasz w linki w ostatnim poście! byłabym niezwykle wdzięczna!
    MÓJ BLOG-KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji go używać ale średnio lubię produkty z tej firmy :)

    Zapraszam na mój profil :)

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponownie odwiedziłam Twojego bloga, więc zostawiam ślad po sobie. Pojawi się kolejny wpis?

    OdpowiedzUsuń